Friday, October 25, 2013

Halloween costume ideas.


Aloin suunnitteleen mun Halloween-asua heti ku sain kutsun lauantaina pidettäviin Halloween Karkeloihin. En ottanu mitään stressiä koko jutusta, vaan aloin miettimään ensin mahdollisuuksia ja selailemaan esimerkkejä netistä. Hain kuvia niin Googlesta, weheartitistä, tumblrista, Instagramista kuin Pinterestistäkin. Selailin eri naamiaisasutarvikkeiden nettisivua ja musta tuntui ihan samalta kun silloin kun oli hakusessa penkkariasu.


^ Mun reaktio sillon ku keksin miksi pukeudun. :D

Kun sopivia ideoita löytyi ja sain valittua "sen oikean", mutta valmiina myynnissä olevat puvut ei miellyttäneet mua, päätin ommella asun itse. Kankaat makso aika paljon, koska Eurokankaan kangasvalikoima ei ollut mitenkään päätähuimaava sen yhden tietyn värisen kankaan osalta niin piti valita melko kallis kangas. Oiskohan kankaille tullu yhteishintaa sen joku ~60€ plus sitte kaikki asusteet noin 20€. Nyt jälkeenpäin kun näitä hintoja aattelee nii kauhistun itekki, mutta toisaalta oon ihan tyytyväinen mun asuun. :) En paljasta asua vielä, koska haluan sen olevan yllätys huomiseen eli juhliin asti. Sen sijaan oon nyt keränny internetin syövereistä kivoja esimerkkejä siitä, mitkä on musta hienoja asuja tai hyviä ideoita.







Ja annan pienen vinkin omaan asuuni liittyen: se ei ole mikään näistä hahmoista. ;)

No comments:

Post a Comment